Využití asertivity

  Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující dovednosti účastníků. Frekventanti semináře posílí komunikační dovednosti v oblasti přístupu k zákazníkům (verbální a nonverbální komunikaci), umění správné komunikace, dále pak asertivitu a její techniky uplatnitelné v praxi, a také zvládání konfliktních situací (námitek), jednání s různými typy lidí v obtížných situacích apod. Připravovaný trénink má za cíl posílení dovedností účastníků uplatnitelných v jejich každodenní praxi, a tím i zvýšení efektivnosti a produktivity. Dále je cílem posílit loajalitu k podniku a profesionální vystupování na veřejnosti, což přímo ovlivní image podniku. V neposlední řadě může seminář pomoci ke zlepšení ve vnitropodnikové komunikaci.


Obsah tréninkového semináře

Úvod

  • představení
  • seznámení s obsahem
  • cíl kurzu
  • analýza potřeb dané skupiny

Komunikace

  • Verbální komunikace
  • Otázky
  • Naslouchání

Cvičení v naslouchání

  • Vnímání

Cvičení – Vybočení ze stereotypu

Cvičení – Vnímání

  • Sociální percepce
  • NLP - Neuro Lingvistické Programování
  • Základní typy jednání

Asertivita

  • Význam a uplatnění asertivity v praxi
  • Asertivní techniky
  • Desatero asertivity

Komunikační typologie

Cvičení – Komunikační typologie

  • Neverbální komunikace – zásady, tělesné signály

Cvičení – "Rozpoznání neverbálních signálů"

Diskuze, závěr


Primární výstupy tréninku:

  • Osvojení a prohloubení znalostí a dovedností komunikačních technik a přístupů.
  • Rozpoznat potřeby, motivy a zájmy komunikačního partnera.
  • Uvědomění si důležitosti správného naslouchání.
  • Naučit se klást správně otázky a umět použít jejích strategii.
  • Naučit se čelit situacím v komunikaci a efektivně se bránit.
  • Osvojit si dané postupy, strategie, taktiky v komunikaci.
  • Přijmout myšlenku "vlastních hodnot" a nebát se zvládnout manipulační, stresové, krizové a jinak obtížné jednání.
  • Uvědomit si důležitost vlastní osobnosti.
  • Seznámit se s teoriemi a praxí v daných nabízených oblastí.
  • Naučit se identifikovat vlastní nedostatky a slabiny.
  • Rozpoznat potřeby zákazníků/komunikačního partnera.
  • Osvojit si dané postupy prostřednictvím interaktivních modelových situací v jednotlivých nabízených oblastech vzdělávání.
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky