Prodejní a komunikační dovednosti

 Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující dovednosti účastníků. Frekventanti semináře posílí své prodejní a komunikační dovednosti v oblasti přístupu k zákazníkům (zlepší vztah prodávajícího a kupujícího, uvědomí si všechny fáze prodejního cyklu a chyby, kterých se prodejci dopouští aj.), dále pak prohloubí komunikační dovednosti ve styku se zákazníky (verbální a nonverbální komunikaci), umění správné komunikace, zvládání konfliktních situací (námitek) a zvládání změn, jednání s různými typy lidí v obtížných situacích apod. 

  Připravovaný trénink má za cíl posílení dovedností účastníků uplatnitelných v jejich každodenní praxi, a tím i zvýšení efektivnosti a produktivity. Dále je cílem posílit loajalitu k podniku a profesionální vystupování na veřejnosti, což přímo ovlivní image podniku. V neposlední řadě může seminář pomoci ke zlepšení ve vnitropodnikové komunikaci.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.