Prodejní a komunikační dovednosti

Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující dovednosti účastníků. Frekventanti semináře posílí své prodejní a komunikační dovednosti v oblasti přístupu k zákazníkům (zlepší vztah prodávajícího a kupujícího, uvědomí si všechny fáze prodejního cyklu a chyby, kterých se prodejci dopouští aj.), dále pak prohloubí komunikační dovednosti ve styku se zákazníky (verbální a nonverbální komunikaci), umění správné komunikace, zvládání konfliktních situací (námitek) a zvládání změn, jednání s různými typy lidí v obtížných situacích apod.
Připravovaný trénink má za cíl posílení dovedností účastníků uplatnitelných
v jejich každodenní praxi, a tím i zvýšení efektivnosti a produktivity. Dále je cílem posílit
loajalitu k podniku a profesionální vystupování na veřejnosti, což přímo ovlivní image
podniku. V neposlední řadě může seminář pomoci ke zlepšení ve vnitropodnikové
komunikaci.
