Poskytování zpětné vazby

Předmětem nabízených služeb je vzdělávací program pro zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s podřízenými spolupracovníky (vhodné pro manažery a vedoucí pracovníky (supervizor apod.) na všech úrovních).
Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující dovednosti účastníků. Frekventanti
semináře posílí své komunikační dovednosti, zvolení správné komunikační strategie a taktiky,
orientace ve struktuře rozhovoru se zpětnou vazbou, příprava na rozhovor a zásady
rozhovoru, vedení rozhovoru, role hodnotitele, základní chyby hodnotitele při rozhovorech,
zvládání konfliktních situací (námitek) a možné reakce hodnotících, práce s otázkami a
aktivní naslouchání, jednání s různými typy lidí v obtížných situacích, umění motivovat a
pracovat s možnostmi motivace a jejího vlivu na zaměstnance, pracovat s kritikou a umět volit
správná slova, sebereflexe apod. Připravovaný trénink má za cíl posílení dovedností účastníků
uplatnitelných v jejich každodenní praxi, a tím i zvýšení efektivnosti a produktivity. Dále je
cílem posílit loajalitu k podniku a profesionální vystupování. V neposlední řadě může seminář
pomoci k zlepšení ve vnitropodnikové komunikaci.