Poskytování zpětné vazby


   Předmětem nabízených služeb je vzdělávací program pro zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s podřízenými spolupracovníky (vhodné pro manažery a vedoucí pracovníky (supervizor apod.) na všech úrovních).

   Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující dovednosti účastníků. Frekventanti semináře posílí své komunikační dovednosti, zvolení správné komunikační strategie a taktiky, orientace ve struktuře rozhovoru se zpětnou vazbou, příprava na rozhovor a zásady rozhovoru, vedení rozhovoru, role hodnotitele, základní chyby hodnotitele při rozhovorech, zvládání konfliktních situací (námitek) a možné reakce hodnotících, práce s otázkami a aktivní naslouchání, jednání s různými typy lidí v obtížných situacích, umění motivovat a pracovat s možnostmi motivace a jejího vlivu na zaměstnance, pracovat s kritikou a umět volit správná slova, sebereflexe apod. Připravovaný trénink má za cíl posílení dovedností účastníků uplatnitelných v jejich každodenní praxi, a tím i zvýšení efektivnosti a produktivity. Dále je cílem posílit loajalitu k podniku a profesionální vystupování. V neposlední řadě může seminář pomoci k zlepšení ve vnitropodnikové komunikaci. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky