Náročná a konfliktní komunikace


  Předmětem nabízených služeb je vzdělávací program pro zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s veřejností (např. manažer, kouč, nákupčí, obchodník, , odborný referent, provozní, recepční, personalista aj.), případně s kolegy a tvoří tak bezesporu image firmy na veřejnosti. Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující dovednosti účastníků. Frekventanti semináře posílí své komunikační dovednosti (řešení konfliktu, postup zdolávání námitek a rozdělení, překážky při komunikaci a co prospívá komunikaci, argumentační strategie a taktiky, sociální percepce-vnímání a neuro-lingvistické-programování, testy, cvičení). Připravovaný trénink má za cíl posílení dovedností účastníků uplatnitelných v jejich každodenní praxi, a tím i zvýšení efektivnosti a produktivity. Dále je cílem posílit loajalitu k podniku a profesionální vystupování na veřejnosti, což přímo ovlivní image podniku. V neposlední řadě může seminář pomoci k zlepšení ve vnitropodnikové komunikaci. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky