Náročná a konfliktní komunikace
![](https://1af7b8a0b5.cbaul-cdnwnd.com/29c3d618303c427d065f1434311377b7/200000191-01e3801e3b/konfliktn%C3%AD%20komunikace.png?ph=1af7b8a0b5)
Předmětem nabízených služeb je vzdělávací program pro zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s veřejností (např. manažer, kouč, nákupčí, obchodník, , odborný referent, provozní, recepční, personalista aj.), případně s kolegy a tvoří tak bezesporu image firmy na veřejnosti. Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující dovednosti účastníků. Frekventanti semináře posílí své komunikační dovednosti (řešení konfliktu, postup zdolávání námitek a rozdělení, překážky při komunikaci a co prospívá komunikaci, argumentační strategie a taktiky, sociální percepce-vnímání a neuro-lingvistické-programování, testy, cvičení). Připravovaný trénink má za cíl posílení dovedností účastníků uplatnitelných v jejich každodenní praxi, a tím i zvýšení efektivnosti a produktivity. Dále je cílem posílit loajalitu k podniku a profesionální vystupování na veřejnosti, což přímo ovlivní image podniku. V neposlední řadě může seminář pomoci k zlepšení ve vnitropodnikové komunikaci.