Manažerské pohovory

Předmětem nabízených služeb je vzdělávací program pro zaměstnance, kteří přicházejí
do kontaktu s podřízenými spolupracovníky (vhodné pro manažery a vedoucí pracovníky
[supervizor apod.] na všech úrovních).
Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující dovednosti účastníků. Frekventanti semináře posílí své komunikační dovednosti, zvolení správné komunikační strategie a taktiky, orientace ve strukturách manažerských rozhovorů (všech typů: motivační, vytýkací, hodnotící, koučovací apod.) se zpětnou vazbou. Včetně přípravy na rozhovor a zásad rozhovorů, vedení rozhovorů, roli při rozhovorech, základní chyby při rozhovorech, zvládání konfliktních situací (námitek) a možné reakce. Nedílnou součástí je aplikace práce s otázkami a aktivní naslouchání, jednání s různými typy lidí v obtížných situacích, umění motivovat a pracovat s možnostmi motivace a jejího vlivu na zaměstnance, pracovat s kritikou a umět volit správná slova, sebereflexe apod. Připravovaný trénink má za cíl posílení dovedností účastníků uplatnitelných v jejich každodenní praxi, a tím i zvýšení efektivnosti a produktivity. Dále je cílem posílit loajalitu k podniku a profesionální vystupování. V neposlední řadě může seminář pomoci k zlepšení ve vnitropodnikové komunikaci.