Koučink – Metoda úspěšného vedení týmu

Předmětem nabízených služeb je vzdělávací program pro vedoucí zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s podřízenými v rámci pracovně-komunikačního styku. Dále je určena všem co se zajímají o koučink a metody vedení, řízení atd..
Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující řídící dovednosti (např. řízení lidí v týmů, filozofie managementu, řídící styly, práce v týmů a jednotlivé týmové role, motivace a stimuly, metody hodnocení atd.), a koučovací dovednosti účastníků (např. koučování jednotlivců a týmů, co je a co není koučink, mýty o kotingu, jak poznat a vybrat správného kouče, apod.). Frekventanti semináře posílí komunikační-řídicí a koučovací dovednosti v oblasti přístupu ke svým podřízeným (v případě manažerů) a klientům (v případě práce kouče).
Obsah
tréninkového semináře
Úvod
- představení
- seznámení s obsahem
- cíl kurzu
- analýza potřeb dané skupiny
1. Co tvoří úspěšnou firmu
1.1. Řízení a vedení týmu – nová paradigmata
2. Dilema filozofie managementu
3. Řízení lidí v týmu a nová paradigmata managementu
3.1. Řízení a management
3.2. Základní manažerské funkce
3.3. Styly řídícího jednání
3.4. Trendy vývoje řízení
3.5. Vedení lidí v týmu
3.6. Vedení a leadership
3.7. Když není výkon v pořádku
3.8. Vedení prostřednictvím zpětné vazby
3.9. Vedení delegováním
4. Tým a podstata úspěchu vůdčích osobností
4.1. Tým a vůdčí osobnost
4.2. Rozdělení rolí v týmu
5. Interaktivní motivace
5.1. Umění motivovat
5.2. Motivační role manažera
5.2.1. Hodnocení výkonu
5.2.2. Typy hodnocení
5.2.3. Kritéria hodnocení
5.2.4. Zásady hodnocení
5.2.5. Systém a organizace hodnocení
5.2.6. Motivační typy členů týmu
5.2.7. Čtyři motivační typy lidí
5.2.8. Vedení motivačních typů
6. Účinné metody rozvoje členů týmu
7. Koučování a management
7.1. Koučování jednotlivců a týmů
7.2. Mýty o koučování
7.3. Co je koučink
7.4. Co koučink není
7.5. Jaký kouč: jak poznat, jak vybrat
Diskuze, závěr
Primární výstupy tréninku:
- Osvojení a prohloubení znalostí a dovedností řídících a koučovácích technik a přístupů.
- Rozpoznat potřeby, motivy a zájmy komunikačního partnera v rámci koučinku.
- Uvědomění si důležitosti správného koučinku a jednotlivých principů.
- Naučit se klást správně koučovací otázky a umět použít jejích strategii.
- Naučit se čelit nepříznivým situacím v řízení a koučování.
- Osvojit si dané postupy, strategie, taktiky.
- Přijmout myšlenku "vlastních hodnot" a nebát se zvládnout manipulační, stresové, krizové a jinak obtížné jednání.
- Uvědomit si důležitost vlastní osobnosti.
- Seznámit se s teoriemi a praxí v daných nabízených oblastí.
- Rozpoznat potřeby podřízených/komunikačního partnera, klienta…
- Osvojit si dané postupy prostřednictvím interaktivních modelových situací v jednotlivých nabízených oblastech vzdělávání.
Vložte svůj text...