Koučink – Metoda úspěšného vedení týmu

   Předmětem nabízených služeb je vzdělávací program pro vedoucí zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s podřízenými v rámci pracovně-komunikačního styku. Dále je určena všem co se zajímají o koučink a metody vedení, řízení atd..

Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující řídící dovednosti (např. řízení lidí v týmů, filozofie managementu, řídící styly, práce v týmů a jednotlivé týmové role, motivace a stimuly, metody hodnocení atd.), a koučovací dovednosti účastníků (např. koučování jednotlivců a týmů, co je a co není koučink, mýty o kotingu, jak poznat a vybrat správného kouče, apod.). Frekventanti semináře posílí komunikační-řídicí a koučovací dovednosti v oblasti přístupu ke svým podřízeným (v případě manažerů) a klientům (v případě práce kouče). 


Obsah tréninkového semináře 

Úvod

  • představení
  • seznámení s obsahem
  • cíl kurzu
  • analýza potřeb dané skupiny

1. Co tvoří úspěšnou firmu

1.1. Řízení a vedení týmu – nová paradigmata

2. Dilema filozofie managementu

3. Řízení lidí v týmu a nová paradigmata managementu

3.1. Řízení a management

3.2. Základní manažerské funkce

3.3. Styly řídícího jednání

3.4. Trendy vývoje řízení

3.5. Vedení lidí v týmu

3.6. Vedení a leadership

3.7. Když není výkon v pořádku

3.8. Vedení prostřednictvím zpětné vazby

3.9. Vedení delegováním

4. Tým a podstata úspěchu vůdčích osobností

4.1. Tým a vůdčí osobnost

4.2. Rozdělení rolí v týmu

5. Interaktivní motivace

5.1. Umění motivovat

5.2. Motivační role manažera

5.2.1. Hodnocení výkonu

5.2.2. Typy hodnocení

5.2.3. Kritéria hodnocení

5.2.4. Zásady hodnocení

5.2.5. Systém a organizace hodnocení

5.2.6. Motivační typy členů týmu

5.2.7. Čtyři motivační typy lidí

5.2.8. Vedení motivačních typů

6. Účinné metody rozvoje členů týmu

7. Koučování a management

7.1. Koučování jednotlivců a týmů

7.2. Mýty o koučování

7.3. Co je koučink

7.4. Co koučink není

7.5. Jaký kouč: jak poznat, jak vybrat

Diskuze, závěr


Primární výstupy tréninku:

  • Osvojení a prohloubení znalostí a dovedností řídících a koučovácích technik a přístupů.
  • Rozpoznat potřeby, motivy a zájmy komunikačního partnera v rámci koučinku.
  • Uvědomění si důležitosti správného koučinku a jednotlivých principů.
  • Naučit se klást správně koučovací otázky a umět použít jejích strategii.
  • Naučit se čelit nepříznivým situacím v řízení a koučování.
  • Osvojit si dané postupy, strategie, taktiky.
  • Přijmout myšlenku "vlastních hodnot" a nebát se zvládnout manipulační, stresové, krizové a jinak obtížné jednání.
  • Uvědomit si důležitost vlastní osobnosti.
  • Seznámit se s teoriemi a praxí v daných nabízených oblastí.
  • Rozpoznat potřeby podřízených/komunikačního partnera, klienta…
  • Osvojit si dané postupy prostřednictvím interaktivních modelových situací v jednotlivých nabízených oblastech vzdělávání.

Vložte svůj text...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.