Koučink – Metoda úspěšného vedení týmu

   Předmětem nabízených služeb je vzdělávací program pro vedoucí zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s podřízenými v rámci pracovně-komunikačního styku. Dále je určena všem co se zajímají o koučink a metody vedení, řízení atd..

Akce bude zahrnovat seminář a trénink posilující řídící dovednosti (např. řízení lidí v týmů, filozofie managementu, řídící styly, práce v týmů a jednotlivé týmové role, motivace a stimuly, metody hodnocení atd.), a koučovací dovednosti účastníků (např. koučování jednotlivců a týmů, co je a co není koučink, mýty o kotingu, jak poznat a vybrat správného kouče, apod.). Frekventanti semináře posílí komunikační-řídicí a koučovací dovednosti v oblasti přístupu ke svým podřízeným (v případě manažerů) a klientům (v případě práce kouče). 


Obsah tréninkového semináře 

Úvod

  • představení
  • seznámení s obsahem
  • cíl kurzu
  • analýza potřeb dané skupiny

1. Co tvoří úspěšnou firmu

1.1. Řízení a vedení týmu – nová paradigmata

2. Dilema filozofie managementu

3. Řízení lidí v týmu a nová paradigmata managementu

3.1. Řízení a management

3.2. Základní manažerské funkce

3.3. Styly řídícího jednání

3.4. Trendy vývoje řízení

3.5. Vedení lidí v týmu

3.6. Vedení a leadership

3.7. Když není výkon v pořádku

3.8. Vedení prostřednictvím zpětné vazby

3.9. Vedení delegováním

4. Tým a podstata úspěchu vůdčích osobností

4.1. Tým a vůdčí osobnost

4.2. Rozdělení rolí v týmu

5. Interaktivní motivace

5.1. Umění motivovat

5.2. Motivační role manažera

5.2.1. Hodnocení výkonu

5.2.2. Typy hodnocení

5.2.3. Kritéria hodnocení

5.2.4. Zásady hodnocení

5.2.5. Systém a organizace hodnocení

5.2.6. Motivační typy členů týmu

5.2.7. Čtyři motivační typy lidí

5.2.8. Vedení motivačních typů

6. Účinné metody rozvoje členů týmu

7. Koučování a management

7.1. Koučování jednotlivců a týmů

7.2. Mýty o koučování

7.3. Co je koučink

7.4. Co koučink není

7.5. Jaký kouč: jak poznat, jak vybrat

Diskuze, závěr


Primární výstupy tréninku:

  • Osvojení a prohloubení znalostí a dovedností řídících a koučovácích technik a přístupů.
  • Rozpoznat potřeby, motivy a zájmy komunikačního partnera v rámci koučinku.
  • Uvědomění si důležitosti správného koučinku a jednotlivých principů.
  • Naučit se klást správně koučovací otázky a umět použít jejích strategii.
  • Naučit se čelit nepříznivým situacím v řízení a koučování.
  • Osvojit si dané postupy, strategie, taktiky.
  • Přijmout myšlenku "vlastních hodnot" a nebát se zvládnout manipulační, stresové, krizové a jinak obtížné jednání.
  • Uvědomit si důležitost vlastní osobnosti.
  • Seznámit se s teoriemi a praxí v daných nabízených oblastí.
  • Rozpoznat potřeby podřízených/komunikačního partnera, klienta…
  • Osvojit si dané postupy prostřednictvím interaktivních modelových situací v jednotlivých nabízených oblastech vzdělávání.

Vložte svůj text...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky